Tuesday, April 28, 2009

1.
Segametsas kasvavad männid, kased, lepad, haavad ja tammed. Mis kasvavad metsas?
Talvel käime suusatamas, kelgutamas ja uisutamas. Kus me käime talvel?
Tibu ja Jäpet tunnevad vist kõik Eestimaa lapsed. Keda vist kõik Eestmaa lapsed tunnevad?
New York, Pariis, Tokyo on suurlinnad. Mis linnad on suurlinnad?
Külm sillutas järved, jõed, mered ja rabad. Mille sillutas külm?
Hommikuti tulevad mulle vastu tädi Ella, onu Eduard ja väike Edgar. Kes mulle hommikul vastu tulevad?
2.
Minu sugulased on ema, isa, onu, tädi.
Ma joon piima, mahla, morssi.
Loomad elavad metsas, niidul, põllul
Meile meeldib laulda, tantsida.
Ta lemmikvärvid on punane, sinine, hõbedane.
3.
Ilm on suvel ilus, palav, päikseline.
Mu pinginaaber on ilus, lahe, tark.
Korvpallimäng on igav, nõme, mõttetu.
Ratsutamine on huvitav, rahustav, tore.

No comments: